24 TV'DE ÜSTÜN ZEKALI ÇOCUKLAR TARTIŞILDI


24 TV'de Berfu Haşıoğlu’nun Sunduğu Farkında Mısınız? Programında uzman konuklarla, "Üstün zekalı çocuklar nasıl anlaşılır? Üstün zekalı çocuklar hangi özelliklere sahiptirler" konusu ele alındı.

Programa; Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi Yrd.Doç. Dr.  Faruk LEVENT, TUZDER (Tüm Üstün Zekalılar Derneği) Yönetim Kurulu Başkanı M.Hilmi EREN, Doğa Koleji  Üstün Zekalılar ilköğretim Okulu Müdürü  Arzu SEZER, Psikolog Serap DUYGULU  katıldı.

Konuklar aşağıdaki soruları cevapladılar.
Üstün zekalı çocuklar hangi özelliklere sahiptirler?
Kimlere zeki denir?
Üstün zekalı çocuklar nasıl eğitim görmeliler?
Testler nasıl uygulanıyor?
Özel eğitim hizmetlerinden nasıl yararlanabilirler?
Diğer çocuklardan ayrılmaları sosyal bozukluğa neden olur mu?
Hangi özelliklere sahipler?
Aileler ne yapmalı?

Programı tv arsivi’nden izlemek için tıklayınız.
 
Programı aşağıdaki videolara  tıklayarak izleyebilirsiniz.
 
 
 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mücadele ruhu...

Okulun "iklim"i olur mu demeyin!.. Başarıyı o belirliyor...